Як оплатити замовлення?
  • Онлайн картою Visa чи Mastercard одразу після оформлення замовлення на сайті (сервіс Liqpay або monopay).
  • При отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти - послуга "зворотня доставка". Вартість послуги за тарифами НП (20 грн + 2% від суми замовлення). 
  • Ми рекомендуємо оплачувати замовлення Онлайн, щоб не переплачувати за доставку!
Скільки коштує доставка?
  • Вартість доставки Новою Поштою від 60 грн залежно від ваги та міста. 
  • Укрпошта від 40 грн. Зверніть увагу, що доставка цим методом відбувається тільки при повній оплаті!
Замовляю на подарунок,як я можу оплатити доставку?

Якщо ви замовляєте на подарунок та хочете оплатити доставку замість отримувача - вкажіть це в коментарях до замовлення та ми зв’яжемось з вами для уточнення деталей та оплати доставки. Також ми атоматично додаємо подарункове пакування і, за бажання, можемо підписати листівку від вашого імені.

Як наноситься персоналізація?

Ми можемо нанести будь-який надпис або ваші ініціали на обкладинку планера чи блокноту. Таким чином зробивши його собливим. Персоналізація наноситься плівкою і після не підлягає видаленню, тож якщо ви вирішили замовити її просимо оплачувати замовлення наперед. Після того як ви оформили замовлення ми зв’яжемось з вами у зручному для вас месенджері, щоб узгодити дизайн та деталі. Вартість нанесення 1-2 слова 99 грн, 3 і більше слів 149 грн. 

Чому планери недатовані?

Ми обожнюємо планувати і пропагуємо те, що починати ніколи не пізно. Тому всі наші планери недатовані, ви самі можете почати вести їх з будь-якого місяця і не потрібно буде пропускати сторінки. У них ви знайдете розвороти для планування місяця, де зручно відмічати важливі дати чи події, та розроти на тиждень, щоб бачити цілісну картину, корегувати цілі та аналізувати прогрес.  

Обмін та повернення

Якщо ви зробили замовлення , але щось пішло не так - згідно Закону про захист прав споживачів ви можете повернути покупку протягом 14 робочих днів, якщо товар не відкритий, цілісність упакування збережена, товар не був у використанні. При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню. Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Інстаграм, телеграм, електронна пошта) наступні документи:

- фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння;

- акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.

Термін оформлення запиту – одна  доба з часу отримання товару.

 

Не знайшли відповідь на своє запитання?

Напишіть нам info@yourplanner.com.ua, що вас цікавить і ми неодмінно відповімо на ваше запитання!